۱۴۰۳ مهر ۳, سه‌شنبه

بیانیه ۴۵ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران معدن طبس

👈🏽بیانیه شماره ۴۵ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

از خون جوانان وطن لاله دمیده / از ماتم سرو قدشان سرو، خمیده
👈🏽موضوع:
« پیام تسلیت به ملت بزرگ ایران به مناسبت قتل حکومتی ۵۱ نفر از کارگران زحمت کش در معدن طبس و مفقود بودن ۱۷ تن از این عزیزان و تسلیت به خانواده و فرزندان آنان در آغاز سال تحصیلی و محکوم کردن محاصره خانه بانو گوهر عشقی توسط ماموران حکومتی جهت جلوگیری از تحصن او مقابل دفتر سازمان ملل در تهران»

👈🏽هموطنان عزیز و همکاران گرامی
درود بر شما
روزی نیست که خبری دردناک از عملکرد جنایتکارانه ی مسئولان بی کفایت، اختلاسگر و رانت خوار در حکومت جابر و فاسد جمهوری اسلامی، روح و جان ما را نخراشد.!!

👈🏽این بار ۵۱ نفر از کارگران زحمت کش معدن طبس در اثر عدم تامین امکانات ایمنی محیط کار، علاوه بر عدم امنیت شغلی توسط  کارفرمای حکومتی در بدترین شرایط، به قتل رسیدند.!!
اکنون ۵۱ نفر به مادران داغدار ایران و ۵۱ نفر به همسران داغدار اضافه شد و ۵۱  کودک و دانش آموز در روز اول بازگشایی مدارس داغدار و یتیم شدند.!!

👈🏽سالهاست که فساد سیستماتیک حکومت
با رانت و سپردن کارخانجات و معادن و منابع کشور به افراد نالایق و بیسواد حکومتی تیشه به ریشه ی ایران و ایرانی زده و می زند.!! 

👈🏽ما اعضای سابق شورای هماهنگی
تشکل های صنفی فرهنگیان ایران ضمن عرض تسلیت به ملت بزرگ ایران، به ویژه خانواده های این مظلومان، از اقشار مختلف جامعه به ویژه کارگران عزیز میهن می خواهیم
که در اعتراض به این جنایت وحشتناک و ظلم و ستم مضاعف حکومت مدعی
« حامی مستضعفین » و در اعتراض به محاصره خانه بانو گوهر عشقی توسط ماموران حکومتی جهت ممانعت از تحصن او مقابل دفتر سازمان ملل در تهران،
با شرکت و پیوستن به تجمعات اعتراضی بازنشستگان و سایر اعتراضات در سراسر کشور فریاد دادخواهی خود را به گوش جهانیان برسانیم.

۳ مهر ۱۴۰۳
اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر