۱۴۰۳ شهریور ۲, جمعه

بیانیه ۴۱ اعضای سابق شورای هماهنگی فرهنگیان در حمایت از پرستاران

⬅️  بیانیه شماره ۴۱ اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران
✍🏿✍🏿✍🏿✍🏿

از خون جوانان وطن لاله دمیده/ از ماتم سرو قدشان, سرو خمیده

⬅️  موضوع:« اعلام حمایت از اعتصاب پرستاران و کادر درمان سراسر کشور و دعوت از سایر اقشار جامعه برای حمایت و پیوستن به تجمعات اعتراضی آنان»
🖍🖍🖍🖍🖍

هموطنان عزیز و همکاران گرامی
درود بر شما

⬅️  ازچند روز گذشته شاهد اعتصاب و اعتراضات پرستاران و کادر درمانی در بیش از ۵۰ شهر کشور هستیم. پرستاران و کادر درمانی که طی سالهای جنگ مرهم گذار زخم رزمندگان و مردم کشور از تیر و ترکش تا بمب و موشک بودند و پس از جنگ به درمان جانبازان از درد های شیمیایی و غیره پرداختند. در ایام «کرونا » با نثار جان خود از مردم کشور پرستاری کردند.

⬅️  پرستاران و کادر درمان از تولد فرزندان کشور در بیمارستان شاد می شوند و در آخرین لحظات زندگی هر هموطنشان غمگین و ناراحت می گردند.

⬅️  اما اکنون می بینیم که این « فرشتگان زمینی» حق و حقوقشان به یغما رفته است و حتی افرادی از آنان با اضافه کاری تحمیلی جان خود را از دست داده اند.!! خانم الهام کاظمی پرستاری است که با ۱۷ سال سابقه ی کار به همین دلیل در « کما» به سر می برد.!!

⬅️  حکومت مدعی عدالت به جای به کار گیری و استخدام رسمی پرستاران و کادر درمان و احقاق حقوقشان به دستگیری پرستاران معترض پرداخته است. وظیفه ی حکومت حفظ سلامت جسم و جان پرستاران و کادر درمان کشور است زیرا سلامت آنان مساوی با سلامت مردم ایران است.

⬅️  ما اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران با درود و ادای احترام به پرستاران و کادر درمان سراسر کشور که به راستی خدمتگزاران صادق و دلسوز همه ی ایرانیان هستند، از همه ی اقشار جامعه یعنی معلمان، کارگران، دانشجویان، زنان و… می خواهیم تا همان طور که این عزیزان از نثار جان خود برای حفظ جان ما مردم کوتاهی نکردند، ما نیز به پاس آن زحمات در حمایت از آنان جهت احقاق حقوق برحق شان در تجمعات اعتراضی آنان شرکت نموده و همراه با این عزیزان حق شان را فریاد کنیم. ما حامی شورای هماهنگی اعتراضات پرستاران هستیم.

۳ شهریور ۱۴۰۳
اعضای سابق شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

لطفا در انتشار این بیانیه همکاری کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر