۱۳۹۷ مرداد ۶, شنبه

" اقلیت فعال صنفی بر تر از اکثریت خاموش فرهنگیان"

“اقلیت فعال بر تر از اکثریت خاموش در تشکل های صنفی فرهنگیان " ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ ✏ اقلیت فعال صنفی اگر عزم و اراده"، داشته باشد .قادر است همه اکثریت خاموش معلمان را به سمت " عدالت‌جویی و ضد تبعیض " متحد کند. "تغییر و تحول" در جامعه معلمان به‌وجود خواهد آورد "اقلیت فعال صنفی " با هدف مدیریت صنفی معلمان از طریق نهادهای مدنی می تواند اقشار محروم و ستم‌دیده معلم را وارد عرصه مبارزه صنفی کند. "اقلیت آگاه صنفی "اگر آگاهی صنفی مشارکت صنفی وحضور هوشمندانه در صحنه های اجتماعی داشته باشد. و تلاش برای بهبود اوضاع نابسامان اقتصادی معلمان ، کند .می تواند تاثیر خود را بر "اکثریت خاموش معلمان "بگذارد.و آنها برای مبارزه صنفی آماده کند. و در این مورد "نقش آفرینی" کند. البته این "اقلیت صنفی "دربردارنده ی مجموعه ای از همکاران متعهد، کاردان، پرانگیزه، ایثارگر و مسئولیت پذیری داشته باشند. که آماده خدمت گذاری و مشارکت در امور صنفی معلمان ،باشند. "مشورت، رشادت و شجاعت، و کیاست، و مقاومت، صنفی یگانگی و وحدت، " اقلیت صنفی داشته باشد. همچنین ، این گروه بالا بردن سطح آگاهی های عمومی خود در همه ی زمینه ها با استفاده صحیح از مطبوعات و رسانه های گروهی و وسایل دیگر». انجام دهند. در ضمن ، گسترش هسته های تیمی در تشکل صنفی ، با مدیریت صحیح و برنامه ریزی و سازماندهی اصولی در تشکل خود ،انجام دهند . "اقلیت فعال صنفی "به این باور برسد .که، برای رسیدن به خواسته های صنفی" حقیقت و صداقت" داشته و ایجاد تشکل صنفی مستقل به دور از جناح های سیاسی قدرت حاکم ،داشته باشند. حضور پر شور "اقلیت فعال صنفی "اکثریت خاموش را به دنبال خود خواهد داشت . واین حرکت، پشتوانه حرکت عظیم اکثریت خاموش صنفی در صحنه های مبارزات صنفی خواهد بود. "مشروعیت و مقبولیت" تشکل صنفی این است. که اکثریت خاموش را به صحنه مطالبات صنفی بکشاند. "اقلیت فعال صنفی"برای مشارکت عمومی فرهنگیان و حضور حداکثری در تمامی صحنه های صنفی تلاش کنند. در جنبش های اجتماعی مشاهده شده است . که "اقلیت فعال اجتماعی "تغییرات سیاسی و اجتماعی بوجود آورده اند. قابلیت‌های فراوانی از خود نشان داده اند. گرچه این روند، فعالیت با کم و کاستی‌هایی روبرو بوده اند. "اقلیت آگاه» ، در فکر و عمل از آزادی بیشتری برخوردار است .اقلیت آگاه بهتر از اکثریت نا آگاه است . البته هدف نهایی" فعال صنفی اقلیت "این است . که اکثریت خاموش معلم آگاه کند .و انها را به صحنه "تحول خواهی"صنفی به ببرد. در این پیام هدف ما این نیست .که اقلیت را بر اکثریت ترجیح دهیم . برای موتور محرکه مبارزه اولیه صنفی ابتدای کار یک "اقلیت اگاه و مجرب "صنفی لازم است. که موتور را به حرکت در اورد .وقتی موتور محرکه اولیه حرکت را انجام داد. پس ازآن اکثریت است . که خودش تصمیم می گیرد . که چکار کند ؟ در این مسیر هدف صنفی نباید به "ملامت ملامتگران"برخی همکاران توجه کرد. این ملامتگران حکم ترمز را برای حرکت صنفی معلمان دارند. "به امید تغییر "👉 محمد خاکساری یکی از موسسین کانون صنفی معلمان ششم مرداد 97 @khaksari902

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر