۱۳۹۵ آذر ۲۳, سه‌شنبه

پاسخ به رییس زاده در موردپیام حمایت صنفی

محمد خاکساری:
سلام همکاران :
“ پاسخ به رییس زاده در مورد پیام حمایت صنفی”بنده پیامی را تحت عنوان ” حمایت صنفی ”
برای همکاران به گروه های تلگرام ارسال کردم.
آقای رییس زاده شمالی  که در هیات مدیره سابق
کانون صنفی معلمان رییس زاده آذری هم داشتیم . مورد اول در هیات مدیره سابق کانون به ” رییس زاده شمالی” مشهور بودند. ایشان متاسفانه حاصل و نتیجه پیام بنده در پیام ” حمایت صنفی” کمتر دقت کردند.
بنده در آن پیام خدمت همکاران عرض کردم.
چند دلیل را برای ” رخوت صنفی” شورای هماهنگی
تشکل های صنفی فرهنگیان ایران در بین سال های
۸۶ و ۹۲ در آن پیام نوشتم.یکی ازآنها ”ورود به قدرت سیاسی ” تشکل های صنفی است.آقای
رییس زاده در پیامی مدعی هستند. من فعالان صنفی را در  “ پیام ” حمایت صنفی ”تخریب کرده ام.
عملکرد فعالان صنفی مشخص کننده کارنامه صنفی آنها است. آقای رییس زاده شمالی نخواسته است ، دست از طرفداری همشهری گری بردارند.
هرکس به همشهری های ایشان  انتقاد کند.
پیام می دهند که فلانی فعالان صنفی تخریب
می کند.متاسفانه ”عدم شفافیت صنفی” تخلفات
را در تشکل ها افزایش می دهد. ایشان از اعضای متخلف سابق هیات مدیره کانون صنفی معلمان
دفاع می کنند. چون آقای رییس زاده دو مرتبه خودش خواسته وارد قدرت شود. یکی برای داوطلب برای مجلس شورای اسلامی فکر کنم دومی برای شورای شهر بوده است. در زمانی که عضو هیات مدیره سابق کانون صنفی معلمان بوده است. هر وقت  همکاران به رییس زاده اعتراض می کردند .چرا داوطلب مجلس شده اند ، ایشان جواب می دادند،” داوطلب مجلس شورای اسلامی شدن یک عمل شخصی است”
به او می گفتیم ” پس از هیات مدیره استعفا بدهید قبول نمی کرند” همان پیشنهادی که
“طیف صنفی کانون صنفی معلمان ” در هیات مدیره سابق به اعضای متخلف هیات مدیره سابق کانون صنفی معلمان پیشنهاد می دادند. که می خواهید داوطلب مجلس شوید  اشکالی ندارد ولی  از هیات مدیره ”استعفا ”دهید.که متاسفانه گروه نامبرده قبول نکردند. آقای رییس زاده در پیام خود مدعی هستند که بنده در انتهای پیام خود می نویسم ” یکی از موسسین کانون صنفی معلمان” نتیجه گیری
می کنند یعنی من موسس کانون صنفی معلمان هستم.دقت نکرده اند
من در اخر پیام خود می نویسم ” یکی از
موسسین” این به دلیل می نویسم
ممکن است همکارانی برای اولین بار پیام مرابخواند از ”شناسنامه صنفی” من آگاه شود.
ضربه ای که کانون به خاطر ورود به قدرت سیاسی خورد سال ها وقت لازم است
تا همکاران اعتماد لازم را به کانون صنفی پیدا کنند.یکی از دلایلی که ۲۰۰ نفر در  مجمع عمومی ۲۷ مهرماه ۹۵ کانون صنفی معلمان شرکت کردند.به نظرمن دلیل فوق بوده است.( ورود به قدرت سیاسی)من به سران گروه متخلف هیات مدیره سابق کانون صنفی معلمان در سال ۹۲ حضوری گفتم :“ ممکن است که مرا ازهیات مدیره یابازرس کانون در مجمع آینده  حذف کنید” که همین عمل را انجام دادند. ولی یکی از موسسین کانون صنفی معلمان را قادر نیستید که از من بگیرید به خاطر این است هوداران گروه متخلف ناراحت هستند. چرا درآخر پیام خود می نویسم ” یکی ازموسسین کانون صنفی معلمان ”این تجربه
تاریخی است. که می گویند به این مضمون :
“انقلاب فرزندان خود را می خورد”
هیچ کدام از موسسین کانون صنفی معلمان
در هیات مدیره جدید حضور ندارند. برخی همکاران قبل مجمع ۲۷ مهر ۹۵ کانون صنفی معلمان به من گفتند” خاکساری داوطلب در این مجمع نشوید”این انتخابات مهندسی شده است”
محمد خاکساری
از موسسین کانون صنفی معلمان
۲۳ آذر ۹۵

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر