۱۳۹۵ آذر ۲۵, پنجشنبه

" داستان شیرزاد عبداللهی منتقد آموزش و پرورش "

محمد خاکساری: سلام همکاران: " داستان شیرزاد عبداللهی منتقد آموزش وپرورش 1" از وقتی که بنده تخلفات گروه متخلف اساسنامه هیات مدیره سابق کانون صنفی معلمان را به عنوان بازرس کانون مطرح کردم . از طرف مخالفان بنده مرتب در پیام یا جلسات کانون تهران ادعا می کردند." خاکساری از شیرزاد عبداللهی خط" می گیرد. بطور کوتاه داستان آشنایی من را با همکار شیرزاد عبداللهی خدمت همکاران می نویسم. ممکن است برخی تاریخ ها را اشتباه مطرح کنم. 1 - شروع آشنایی با شیرزاد عبداللهی 👉 فکر کنم در سال 77 تجمع ای از طرف معلمان تهران روبروی امور تربیتی اداره کل تهران انجام گرفت.در آن تجمع یکی از خواسته های معلمان تاسیس "تشکل مستقل" برای معلمان بود. بعد از تجمع اداره کل آموزش وپرورش تهران بخشنامه رسمی یا غیر رسمی به مناطق نوشت که قرار است جلساتی در اداره کل برای تشکیل تشکل برای معلمان انجام گیرد. دعوت از همکاران کرد.بنده هم به درب منزل پیش کسوت کانون صنفی معلمان فعال صنفی عباس معارفی رفتم . طرح جلسه را با ایشان مطرح کردم.ایشان هم استقبال کردند. آن زمان من موتور سیکلت داشتم. معارفی را پشت موتور سوار کردیم به جلسه اداره کل تهران رفتیم. در آن جلسه شیرزاد عبداللهی هم حضور داشتند. ایشان یکی از همکارانی بود. که مرتب در جلسه صحبت می کرد. متاسفانه آن جلسات تعطیل شد. دلیل تعطیلی جلسات 👉 اداره کل جلسات توسط آقایی نام "نیک صفت"که معارفی به او لقب "بد صفت" داده بود. اداره می شد. فرد مذکور نماینده اداره کل در جلسات بودند. در یکی از جلسات نیک صفت گفت: :"تقاضایی به وزارت کشور برای تاسیس "تشکل معلمان "داده شده است.همکاران از او سوال کردند. نام آن"تشکل چیست؟" نیک صفت گفت نام آن "خانه معلم "است. اسامی که به ذهن من می آید. "بنده -شیرزاد عبداللهی -عباس معارفی زهره آقاجری خواهر آقا جری -فکر کنم رحمان شمس.." به نماینده روابط عمومی اعلام کردیم که نام موسسین تشکل "خانه معلم" چه کسانی هستند. ؟نیک صفت نماینده اداره کل اسامی موسسین را اعلام نمی کرد.در نهایت افراد ذکر شده و برخی دیگران همکاران نامه رسمی به اداره کل نوشتیم که لطفا اسامی موسسین "خانه معلم" را اعلام کنید. سپس پس ازپیگیر ها ی همکاران اسامی هیات موسس" خانه معلم "را در زیر نامه بصورت دست نویس نوشته بودند.من و همکاران ذکر شده در بالا به نامه نگاه کردیم با تعجب دیدیم، که تمام اسامی هیات موسس از مدیران ارشد اداره کل آموزش و پرورش تهران هستندیادم هست در اطاق نیک صفت نماینده اداره کل در جلسات فریادهمکاران بلند شد. به خصوص خواهر آقاجری خانم زهره آقا جری که معلمان "معلمان تشکل مستقل"می خواستند نه" تشکل دولتی" ما مخالف این تشکل یعنی خانه معلم دولتی هستیم. نیک صفت با اینکه زمان دولت اصلاحات بود شروع به تهدید کرد. این نکته را بگویم که در یکی از جلسات فعال صنفی عباس معارفی را نگهبانی اداره کل به جلسه راه ندادند. نگهبانی گفت:" دستور داده اند شما ر به جلسه راه ندهیم "علت آن بود که معارفی بصورت "روشن و شفاف" در جلسات انتقاد می کرد. ایشان هم یک راست رفت به یکی از روزنامه های اصلاح طلب مصاحبه کرد. اعلام کرد ما معلمان خواهان "تشکل مستقل هستیم نه تشکل دولتی" خلاصه اداره کل آموزش و پرورش چاره ای به جز" تعطیلی" جلسات ذکر شده را ندید. متاسفانه در این جلسات برخی همکاران این اخلاق زشت "چابلوسی" راداشتند. می گفتند:"اشکالی ندارد تشکل وابسته به اداره "باشد. در جلسات اداره کل آموزش و پرورش تهران برای تشکیل تشکل مستقل معلمان با شیرزاد عبداللهی آشنا شدم. در پیام دوم ادامه "داستان شیرزاد عبداللهی منتقدآموزش و پرورش "را خدمت همکاران عرض خواهم کرد. این نوع پیام ها "برش تاریخی" کانون صنفی معلمان و مشکلات تشکل ها مطرح می شود. محمد خاکساری از موسسین کانون صنفی معلمان 25 آذر 95

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر