۱۳۹۵ بهمن ۲۵, دوشنبه

" اتحاد صنفی جهت هدف مشترک"

محمد خاکساری:
سلام همکاران :
"اتحاد صنفی جهت هدف مشارکت"👉👉
در ا"تحاد صنفی" نیروی ها متمرکز
می شوند.کسب موفقیت خواسته های صنفی بدون 'اتحاد صنفی" دور از انتظار است تلاشی صنفی ارزشمند  است که در چارچوب" اتحاد صنفی" انجام گیرد.یکی از موانعی که ما را به دستیابی خواسته های صنفی نا موفق می کند. نداشتن "اتحاد صنفی" همکاران است
اگر مبانی "اتحاد صنفی" مشخص نشود .؟
دچار" پراکندگی و گسست" در بین همکاران
می شویم .اتحاد صنفی حول چه محوری باید انجام گیرد .؟بایدتفسیر و برداشت مشخص از "اتحاد صنفی" داشته باشیم.همکاران روی این موضوع بحث و تحقیق کنند. تلقی من از" اتحاد صنفی" بر روی سه" محور مشترک" است. فکر می کنم این سه  مورد نیاز اکثریت همکاران باشد.اصول سه گانه اتحاد صنفی به اعتقاد من این است.
1- معیشت معلمان - کیفیت آموزش - تشکل یابی👉👉
این اصول مورد موافقت" آموزش بین الملل است.  که بیش 30 میلیون عضو دارد . و حدود 170 کشور عضو آن هستند.
و شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران عضو آموزش بین الملل است . متاسفانه حدود سه سال است شورای هماهنگی حق عضویت خود را پرداخت نکرده است.با توجه به اینکه منابع مالی برای پرداخت حق عضویت تعیین گردید. متاسفانه برخی تشکل های عضوشورای مرکزی همکاری برای پرداخت حق عضویت آن سازمان نمی کنند تا  حق عضویت پرداخت شود. به بحث اصلی که اتحاد صنفی است برگردیم.
به اعتقاد بنده اگر شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران که حدود  15 سال فعالیت صنفی دارد.و حدود 32 تشکل استانی و شهرستانی عضو آن هستند و کشوری است.
بار دیگر" احیا" شود. معلمان به خواسته های صنفی خود نزدیک می شوند. چون شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران امتحان خود را در شرایط بحرانی و سخت نشان داده است.
از همکاران تقاضا دارم. روی مبانی
"اتحاد صنفی "مطالعه کنند. اگر تمایل دارند "پیام "خود را در این موردبه چت خصوصی
بنده ارسال کنند. تا در گروه هایی که عضو هستم .انتشار دهم. "اتحاد صنفی" از الزامات یک تشکل های صنفی است
به امید  آن روز
محمد خاکساری
یکی از موسسین کانون صنفی معلمان
25 بهمن 95

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر