۱۳۹۵ اسفند ۹, دوشنبه

« بازتاب کمپین بودجه عادلانه,»

محمد خاکساری:
محمد خاکساری:
سلام همکاران:
"بازتاب کمپین بودجه عادلانه"����
در تاریخ ۸اسفند ماه ۹۵ بیش از ۱۰۰ هزار امضای  همکاران که  در" کمپین بودجه عادلانه" تهیه شده بود. توسط برخی فعالان صنفی از استان های مختلف تحویل  نمایند گان مجلس شد بازتاب این کمپین که در فضای مجازی و دستی انجام شد . بازتاب آن را بررسی می کنیم.
۱_ فرض اول _ بی تاثیر بودن کمپین����
فرض می کنیم .  این کمپین تاثیری در بودجه ۹۶ نگذارد. ولی دستاوردی دیگری
دارد . مسئولان متوجه شدند بیش ۱۰۰ هزار امضا" مخالف" بودجه کنونی فرهنگیان هستد.
اگر  در آینده. اعتراضی توسط معلمان انجام گیرد.  مسئولان " امنیتی بهانه" ندارند. چرا ابتدا  برای مسئولان مشکل خودتان را مطرح نکردید.در جلساتی که در شورای هماهنگی تشکل های  صنفی فرهنگیان داشتیم .
به مسئول جلسه  تذکر می دادم..  شماره
نامه هایی را که تشکل ها ی صنفی به مسئولین نوشته اند . در بیانیه پایانی بیاورند.  در دادگاه خودم در سال ۸۶ در دادگاه انقلاب شعبه ۱۳ به قاضی گفتم «بیش ۵ نامه به رییس جمهوری  وسایر مسئولین معلمان مشکلات خود را نوشتتند . تاثیر نکرد. . مجبور شدیم جلوی مجلس تجمع کنیم. قاضی پاسخ داد ".چرا جلوی مجلس تجمع کردید جلوی ریاست جمهوری تجمع نکردید"گفتم:"  پس با اصل مسئله یعنی تجمع مخالف نیستید. در مکان اختلاف دارید» عبدالفتاح سلطانی وکیل من  گفت«خاکساری شانس اوردی این قاضی شماشد ه است این کمی از بقیه انصاف او بیشتر است فکر کنم بعد از مدتی پس از  دادگاه من بازنشسته شد
در دادگاه ها ی انقلاب تصمیم اصلی نیروی های امنیتی می گیرند ولی اگر قاضی
قاطعیت داشته باشد حکمش اجرا می‌شود.
به هر حال این امضا ها سندی هستند که‌ پیش. نمایندگان می ماند.
۲_فرض دوم کمپین تاثیر خود را بگذارد��
اگر کمپین بودجه عادلانه در بودجه ۹۶ تاثیر بگذارد .یک موفقیت برای معلمان است . که توانستند با همدلی به یک موفقیت برسند.
"اعتماد به نفس" همکاران  برای قدم های بعدی  بالا می رود.
نتیجه گیری����
هر اقدام کوچک با بزرگ  در جهت" هدف صنفی فرهنگیان و اتحاد" انها برداشته شود.. یک قدم به جلو است. از این قدم های کوچک  آهسته آهسته اعتماد  به نفس برای قدم های بزرگتر صنفی  معلمان بالا می‌ رود.
تحت تاثیر قرار دادن: افکار عمومی" راه را برای رسیدن به اهداف صنفی هموار تر می‌کند. در اینجا از تمام همکارانی که  در این هدف صنفی یعنی کمپین بودجه عادلانه همکاری کرده اند. تشکر می کنم.
به امید موفقیت های بیشتر
محمد خاکساری
یکی از موسسین کانون صنفی معلمان
۹ اسفند       ۹۵

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر