۱۳۹۵ اسفند ۱۷, سه‌شنبه

« مشکلات اطلاع رسانی تجمع»

محمد خاکساری:
سلام همکاران
«مشکلات اطلاع رسانی تجمع»

یکی از مشکلات فعالان صنفی  وتشکل های صنفی  معلمان این است که ابزار مناسب برای اطلاع رسانی را ندارند. بطور مثال  همین تجمع ۱۹ اسفند ۹۵» که قراراست استان های البرز و و تهران جلوی مجلس و سایر شهرستان ها در ادارات آموزش و پرورش بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح تجمع کنند.
اولا رادیو تلویزیون که خبر تجمع را نمی دهد .دوم: روزنامه ها  جسارت درج خبر  تجمع را ندارند. سوم:.اکثر مدیران مدارس  هم اجازه به همکاران نمی دهند به کارکنان مدرسه خبر تجمع را اطلاع رسانی  کنند.  ولی از مواهب افزایش حقوق به جهت تجمعات فعالان صنفی استفاده. می کنند چهارم: گوشی های تلفن هم شنود می شود.یعنی تمام تریبون های رسمی اطلاع رسانی برای معلم بسته است.می ماند . «توانمندی  همکاران» که خلاقیت نشان دهند. خبر تجمع را اطلاع رسانی  کنند. .گروهی از فعالان  صنفی که با« فداکاری و از خود گذشتگی » تمام موانع را. از پیش رو بر می دارند . اطلاعیه رسانی لازم را می کنند از طریق :« پیام تلفنی،حضور در مدارس, بخش بیانیه تجمع، ارتباط با رسانه های خارجی٬فیس بوک،تویتر ،تلگرام .»و روش های دیگر برای تجمع معلمان تبلیغ می کنند.
همکاران توجه کنند. اگر جمعیت قابل‌توجهی د رتجمع ۱۹ اسفند ۹۵  شرکت نکنند..برخی منتظر هستند.در گروه های مجازی شروع به انتقاد  کنند . که  دعوت به« تجمع احساسی» بوده است.معلمان حاضر نیستند «کف خیابان»بیایند.بدنه معلمان  با تجمع موافق نیستند.فعالان صنفی تاثیر گذار از این تجمع حمایت کنند تا  همکاران بیشتری به تجمع بیایند...همکاران در مدرسه در مورد تجمع۱۹ اسفندبحث و گفتگو کننداگر بخواهیم به خواسته های صنفی نزدیک شویم. یکی از راه ها ی  آن این  است تجمع های متوالی در زمان های مشخص داشته باشیم. تشکل ها می‌توانند زمان تجمع ها در طول یک سال  مشخص کنند. این تجمع روحیه امید را در همکاران زنده  می کند.
.محمد خاکساری
یکی از موسسین کانون صنفی معلمان
۱۷ اسفند ۹۵



. ،

   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر