۱۳۹۷ دی ۱۱, سه‌شنبه

حضور فعال در تجمع اعتراضی بارنشستگان

حضور  فعال در تجمع اعتراضی بازنشستگان

✍️ محمد خاکساری(مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه قلم معلم ،یکی از موسسین کانون صنفی معلمان

11  دیماه   97

قرار است . فردا 12 دیماه 97بازنشستگان ساعت 10 صبح
روبروی مجلس تجمع اعتراضی
داشته باشند.تجمع اعتراض نسبت به بودجه در موردبازنشستگان و اجرا نشدن درست قانون خدمات کشوری است.اقتصاددانان  تورم در سال 98
بیش از 40 در صد پیش بینی
کرده اند .در صورتی  که در بودجه سال 98افزایش حقوق 20 در صد مشخص شده است.در تجمعات گذشته بازنشستگان شاهد پیشرفت مهم در شعور اجتماعی بازنشستگان بوده ایم.
یکی اینکه پیگیر خواسته های صنفی خود هستند. دوم از اعتراضات صنفی نا امید  نشده اند.به اعتراضات خود بازنشستگان ادامه می دهند. تا به خواسته های صنفی خود برسند.
مورد دیگر این است .حضور بسیار فعال زنان  در اعتراضات بازنشستگان است، هر چند حضور زنان در رویدادهای بزرگ سیاسی ایران همواره مهم و برجسته بوده است.بازنشستگان می خواهند از وضعیت موجود فراتر بروند و فرارفتن از وضعیت موجود  امکان پذیر باشد.بودجه نهاد های غیر پاسخکو کاسته شود. به حقوق اقشار اضافه شود.
کارگران و محرومان و بازنشستگان کشور ترس  آنها در مقابل قدرقدرتی  حاکمیت  شکسته تا جایی که اکنون این حاکمان هستند که از مردم می ترسند و ترس حاکمیت از مردم خود نقطۀ کلیدی در سرانجام تحولات جاری و پیش رو است.
اعتراضات پیوسته اقشار مردم روز به روز قدرت انها افزایش می دهد. وحاکمیت عقب نشینی می کند.
بر شاغلان ،کارگران ،دانشجویان و
سایر اقشار در اعتراضات بازنشستگان شرکت کنند. انها راتنها نگذارند. اگر جمعیت قابل توجه ای 12 دیماه مقابل مجلس تجمع کنند. نیروی انتظامی کاری
نمی تواند . انجام دهد. رمز پیروزی "اتحاد صنفی"است.

به امید تغییر
خواسته صنفی رایگان بدست  نمی آید.
✅ای دی  هفته نامه قلم معلم 👈👈
@ghalamemoalem

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر