۱۳۹۷ بهمن ۵, جمعه

وقتی معلمان متحد شوند قدرتی یارای مقاومت ندارد

معلمان معترض:
وقتی معلمان متحد شوند قدرتی یارای مقاومت ندارد

✍️ محمد خاکساری(مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه قلم معلم ،یکی از موسسین کانون صنفی معلمان

5      بهمن    97

اگر  به اعتراضات ونزوئلا نگاهی کنیم. بدون اینکه از جناح سیاسی خاصی از ونزوئلا دفاع کنم . نظر اینجانب به شیوه اعتراضات مردم ونزوئلا  است. ویدئو و عکس هایی که در فضای مجازی به اعتراضات ونزوئلا با دقت نگاه کنیم.
مشاهده می کنیم . در جاهایی که جمعیت اعتراض کننده زیاد است. نیروی سرکوب کننده دست به فرار می گذارند.
مشابه همین را در اعتراضات 88
ملاحظه کردیم. که نیروی انتظامی محاصره شد.این نکته ای که اینجانب در
پیام های متعدد خدمت همکاران
عرض کردم.
"افزایش جمعیت اعتراضی هزینه اعتراضات را کاهش می دهد"
نکته دیگر اینکه در جریان اعتراضات ونزوئلا جمعیت 100هزاری نفری آمدند.حاکمیت کاری نتوانست بکند.شیوه اعتراضی ونزوئلا بدون در نظر گرفتن بازی های سیاسی در آن کشور این تجربه را به ما معلمان می دهد. وقتی خروش میلیونی معلمان اعتراضات خودرا شروع کنند. هیچ نیروی سرکوب کننده ای توان مقاومت در برابر اراده معلمان راندارد.چه وقت این خروش اعتراضات معلمان شروع می شود؟بستگی به فعالیت شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان  ایران دارد. که در شرایط کنونی مدیریت اعتراضات معلمان را به عهده دارد. "
اتحاد معلمان"نیاز به برنامه ریزی و سازماندهی معلمان دارد. تشکل های صنفی فرهنگیان ایران در درون خود " برنامه ریزی و تقسیم کار صنفی" کنند.
تشکل های صنفی و شورای هماهنگی فرهنگیان دو عنصر باز دارنده
"نا امیدی و ترس "را شورای هماهنگی فرهنگیان و معلمان
از خود دور کنند.
"اتحاد صنفی معلمان"یک روزه و یک ماهه انجام نمی شود.نیاز به
"صبر و پیگیری"دارد.دیروز  4  بهمن  97 پنچ  استان ایران✔"البرز،اصفهان،لرستان،کرمانشاه،اردبیل" ✔بازنشستگان و معلمان نشان دادند. اراده اعتراض در معلمان و بازنشستگان وجود دارد. لازم است این اعتراضات در زمان های مناسب تداوم پیداکند. ما معلمان و بازنشستگان  راهی که می تواند به خواسته های  صنفی خود برسیم. اعتراضات مداوم در تهران و استان ها است.  در سراسر کشور ادامه پیدا کند. وقتی اعتراضات سراسری وکشوری باشد.
نیروی انتظامی نمی تواند نیروی های خود را به شهر دیگر منتقل کند.در سراسر کشور  در گیر اعتراضات معلمان خواهد شد. نیروی های انتظامی فرسوده خواهد شد. همکاران معلمان و بازنشستگان را تشویق کنید.در تشکل های صنفی فرهنگیان سازماندهی شوند. یا خودشان
معلمان و بازنشستگان تیم های اعتراضی را ایجاد کنند.

به امید تغییر
خواسته صنفی رایگان بدست  نمی آید.
✅ای دی  هفته نامه قلم معلم 👈👈
@ghalamemoalem

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر