۱۳۹۶ فروردین ۲۷, یکشنبه

« پرسش در مورد روز معلم»

محمد خاکساری:
سلام همکاران:

«پرسش  در مورد روز معلم »

برخی همکاران در چت خصوصی.از بنده درمورد چگونگی برگزاری روز معلم «۱۲ اردیبهشت »
سئوا ل کرده اند. و پیشنهاداتی داده اند.طبق سنوات  گذشته .تا سال ۸۷ شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران مسئولیت این مورد را داشت. بعد از آن از ۳۱ فروردین ۸۷شورای مرکزی تشکل های صنفی فرهنگیان که شروع به فعالیت کرد.این شورا مسئولیت آن را به عهده گرفت. بنده در حال حاضر در شورای مرکزی تشکل های صنفی فرهنگیان مسئول  بخش بین الملل شورای مرکزی تشکل های صنفی فرهنگیان هستم . که بصورت گروهی اداره می گردد.در حال حاضر عملا این بخش فعالیت ندارد چون حق عضویت آموزش بین الملل  را شورای مرکزی تشکل های صنفی فرهنگیان پرداخت نکرده است . با توجه به اینکه در اردیبهشت سال ۹۲ در جلسه شورای مرکزی تشکل های صنفی فرهنگیان در اصفهان منابع مالی آن مشخص شد. بارها  برای انتقال مسئولیت بخش بین‌الملل پیشنهاد داده ام.که همکارم پیمان نودنییان که مسلط بر زبان انگلیسی هستند.صلاحیت ایشان بیش از بنده است. این مسئولیت  به ایشان محول گردد. ایشان با«فروتنی و تواضعی » که دارند.قبول نکرده اند. در اینجا به نیروی های امنیتی کتبا اعلام می کنم . تمام مسئولیت این بخش را من محمد خاکساری به عهده می گیرم . پیمان نودنییان از انجمن صنفی کردستان را تحت فشار قرار ندهند. بیش از ۲ سال است .من منتظرهستم . تا جلسه شورای مرکزی تشکیل شود .تا این مسئولیت را به شورا ی مرکزی واگذار کنم .چون از داخل شورای مرکزی تحت فشار هستم.
متاسفانه به دلایل مختلف جلسه شورای مرکزی تشکیل نمی شود.تا ۲۷ مهر ماه ۹۵ که قانونا بازرس شورای مرکزی بودم .  و بعد از آن تاریخ بازرسان تهران بازرسان شورای مرکزی هستند.طی نامه های متعدد که مدارک آن موجود است.از ریاست شورای مرکزی که کانون همدان است کتبا در خواست کردم.که دلایل برگزار نشدن جلسه شورای مرکزی را کتبا توضیح دهد . متاسفانه هیچ پاسخ کتبی به من به عنوان بازرس شورا داده نشد. همکاران در بیانیه ها و نامه های خود مسئولان کشوری را به اجرای. قانون سفارش  می. کنند.برخی تشکل ها به دلایل «واهی» پاسخگونیستند .وعمل به مصوبات تشکل نمی کنند.متاسفانه در برخی تشکل های صنفی این تفکر سنتی رواج دارد که انتقاد درون تشکل باعث تضعیف تشکل می شود .«تمرین دمکراسی» ابتدا در درون. نهاد مدنی باید انجام  شود. وگرنه هر حاکمیتی سر کار بیاید باز تولید«. استبداد»» است.غرض از طرح مقدمه  این بود .که اگرهمکاران  پیشنهاداتی در مورد چگونگی برگزاری روز معلم دارند. پیشنهاد من این است . با ریاست شورای مرکزی تشکل های صنفی فرهنگیان که در حاضر کانون همدان است. تماس بگیرند.از همکاران همدانی می توانید « آدرس و تلفن یا ایمیل »کانون همدان به عنوان ریاست شورا ی مرکزی اطلاع حاصل کنید. بنده فعلا جهت آگاهی همکاران پیشنهاداتی را به صورت پیام  در گروه های تلگرام فرهنگیان  منتشر می کنم.اگربرای  همکاران «مفید فایده » افتاد عمل کنند.چون پیشنهاد دادن حق هر فعال صنفی است.

محمد خاکساری

یکی از موسسین کانون صنفی معلمان

۲۸ فروردین ۹۶

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر